Anna Spychalska – Grzeszek

Anna Spychalska-Grzeszek jest dyrektorem ds. marketingu i komunikacji w Fundacji Polska Bezgotówkowa. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu strategicznego i zarządzania komunikacją.  

Karierę w branży finansowej rozpoczęła jako specjalista ds. marketingu w Polskiej Kasie Budowlano-Oszczędnościowej BKB Perspektywa. W latach 1998 -2001 kontynuowała pracę w Banku WBK SA w Poznaniu, gdzie pracowała między innymi przy wprowadzaniu na rynek pierwszej karty kredytowej VISA Classic oraz usług bankowości elektronicznej WBK24.

W latach 2001-2006 zdobywała doświadczenie w branży paliwowej, zarządzając działem marketingu w Aral Polska, a następnie projektami marketingowymi podczas fuzji dwóch koncernów paliwowych Aral-BP. Następnie odpowiedzialna była za działania marketingowe, w tym kampanię zasięgową oraz PR, związaną z wprowadzeniem na rynek polski nowej marki paliw – paliw uszlachetnianych BP Ultimate. W okresie 3/2005-4/2006 kierowała projektem wprowadzenia paliw uszlachetnianych BP Crystal Clear na 350 stacjach BP w Chicago/IL, US. 

Przez ponad 8 lat zarządzała projektami marketingowymi w branży nieruchomości; m.in. jako dyrektor ds. marketingu na kraje Bałtyckie oraz Polskę w agencji nieruchomości Ober-Haus Real Estate Advisors, a dalej w CBRE oraz Elbfonds Development.

Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (wydział ekonomii/specjalizacja publicystyka ekonomiczna i public relations) oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (studia podyplomowe z zarządzania projektami zakończone certyfikatem PRINCE).