Katarzyna Jezierska
W Visa odpowiada za strategię marketingową w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).
Kieruje pracami zespołu, który prowadzi działania marketingowe i kampanie skierowane do partnerów biznesowych i konsumentów, w ostatnim czasie między innymi takie pomagające odbudować transakcyjność po lockdownach, jak właśnie zakończona loteria promocyjna „Nie musisz być olimpijczykiem, żeby wygrywać”, ale też liczne kampanie zachęcające do płatności zbliżeniowych i mobilnych Visa, , wspólne aktywacje z takimi partnerami jak Lidl, Żabka, Allegro, Aliexpress, Albert, mall.cz/mall.sk czy program Visa Oferty realizowany z partnerami handlowymi. Jej zespół przygotowuje też dedykowane wspólne kampanie z wiodącymi bankami.
Zapewnia strategiczne doradztwo marketingowe przy wdrażaniu globalnych kampanii sponsoringowych Visa, np. takich wydarzeń, jak: Igrzyska Olimpijskie w Tokio, Mistrzostwa Świata w piłce nożnej kobiet FIFA 2019, Mistrzostwa Świata w piłce nożnej FIFA 2018, Liga Mistrzyń UEFA – jak również w zakresie współpracy z polskimi sportowcami w ramach Team Visa, takimi jak Ewa Pajor, Amelia Bródka, Katarzyna Kozikowska czy Marcin Dzieński.
Reprezentuje Visa wspierając przedsiębiorczynie, m.in. w radzie programu Top Women in Ebusiness fundacji Kobiety Ebiznesu czy jako mentorka w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.
Wielokrotna jurorka w konkursie Effie, a w tym roku również w europejskich MIXX awards.
Katarzyna wnosi do Visa ogromne doświadczenie marketingowe w takich obszarach jak brand and retail, customer insights, data & analytics oraz digital. W ciągu ponad dwudziestoletniej kariery zawodowej pełniła regionalne funkcje oraz kierowała wielozadaniowymi zespołami na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej w różnych globalnych firmach sektora FMCG i OTC, m.in. Procter & Gamble, PepsiCo czy GSK Consumer Healthcare.