Marta Czartoryska-Żak

Z rynkiem reklamowym związana od 1992 roku. Pracowała między innymi w agencjach Young&Rubican Poland oraz Grupie DDB Warszawa. Od 2008 roku zajmuje się marketingiem w spółkach medialnych jako m.in. Dyrektor Marketingu i Komunikacji Grupy Onet, Dyrektor PR i Komunikacji Multikina, Dyrektor ds. Online i Marketingu Strategicznego, Członek Zarządu w Grupie Eurozet oraz VP CMO Grupy Wirtualna Polska. Laureatka Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 roku i Grand Prix Effie oraz nagrodę główną konkursu w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” za kampanię #DZIEJESIEWPOLSCE. Dodatkowo  jej kampania zdobyła złoty laur w kategorii „Best rebrand of a digital Property” oraz I wyróżnienie w kategorii ,,Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector” prestiżowego, międzynarodowego konkursu Transform Awards. Rebranding Wirtualnej Polski uznano za najlepszy w rankingu magazynu „Press”, markę WP uhonorowano również tytułami „Superbrands 2015/2016/2017” oraz „Created in Poland Superbrands 2015/2016/2017”.

JUROR  konkursów SAR: Effie oraz Innovation award oraz w kapitule jury  konkursu Dyrektor Marketingu Roku i Bizneswomen Roku.

Główne marki, przy których pracowała to: Virgin Mobile, ITaxi, Netsprint, Desa,, Merlin.pl, Wirtualna Polska, O2, Open fm, Domodi, Pixers, Radio Zet, Multikino, Onet, Sympatia, Zumi, Danone, Sony, Bryza, Tyskie, Provident, Eurobank, Lucas Bank, Colgate, Palmolive, Knorr, Renault, Ford, Axe, Rama, Pzu, Lactalis, US Pharmacia,  Sanofi Syntelabo. 

Branże: media, nowe technologie, FMCG, motoryzacja, online, ecommerce, finanse i bankowość oraz farmacja.