Witold Siekierzyński
Ekspert marketingu, public relations i komunikacji rynkowej. Psycholog ekonomiczny (biznesu), absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz ukończonych z wyróżnieniami kursów – London School of Public Relations, a także Retoryki Praktycznej i Krytyki w IBL PAN.
Od dziewiętnastu lat jako wykładowca, czynny współpracownik Wydziału Psychologii UW
oraz Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Prowadzi badania i pisze pracę doktorską na temat wpływu rywalizacji na awersje do straty w decyzjach ekonomicznych.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży telekomunikacyjnej i finansowej, realizując międzynarodowe projekty, m.in. rozwijające usługi płatnicze w grupach Orange i Deutsche Telekom. Przez kilkanaście lat jako manager i niezależny konsultant prowadził i wspierał liczne projekty z zakresu marketingu relacji, programów lojalnościowych oraz innowacji i usług profesjonalnych dla biznesu.
Do zespołu eService dołączył w 2017 roku. Początkowo pełnił funkcję związane
z rozwojem oferty produktowej oraz komunikacji. Od 2018 r., jest odpowiedzialny za tworzenie,
a także realizację strategii działań marketingowych i komunikacyjnych firmy oraz Grupy EVO Payments w Polsce i Czechach. Jest pomysłodawcą i współtwórcą jednego z najważniejszych dla branży płatniczej badania – Postaw Polaków wobec Form Płatności oraz jednym z autorów koncepcji i wdrożenia
i nnowacyjnej platformy sprzedażowej bezgotowki.pl.
Prywatnie pasjonuje się fotografią przyrodniczą, aktywnie uprawia sport. Chętnie udziela się społecznie.
Economic psychologist (business), manager and expert in the areas of strategic communication
and marketing, public relations, relationship marketing, value-added services and innovation.
He gained experience on the telecommunications and financial market. For over a dozen years
as an expert and manager he cooperated with the largest European telecommunications groups both
in Poland and abroad. During this time, he ran projects in the field of relationship marketing
and loyalty and innovation (regarding inter-area solutions such as: financial services and NFC.).
He also participated in international projects within the Orange and Deutsche Telekom groups.
As an independent consultant, he supported companies from the following industries: financial, telecommunications, professional services for business and organizers of social campaigns.
He joined the eService team year ago. He initiated the research on Poles’ Attitudes towards Payment Forms and is one of the authors of the concept of bezgotowki.pl sales platform, and then the market implementation of this solution.
For more than ten years he has been working as a lecturer with the most prestigious universities
in Poland (including the Faculty of Psychology of the University of Warsaw, SWPS University).
He writes a doctorate on the impact of competition on economic decisions.